Friday 4 April 2014

SI DIAA ????

hai salam

blog kadang2 boley jadi teman yang hebat untuk kita
u can juz write n spill out watever terbuku d hati kan???

tiba2 tangan gatal nak menulis
kerna di fb tu dunia yang hitam ramai guna bahasa kotor n kasar 
zaty xbape suka !!!
fullstop

tapi rakan2 blogger semua alhamdulillah penulisan mereka banyak memberi manfaat pada zaty sendiri

semalam hari yang mood inbalance
some kind of hormone imbalance kot
hehe

pagi tadi bangun ja
solat 
then buka fb tgok ade chat
hohoho

got 1 chat from si dia my ex lover hehehe
ask me kluar hari ni ajak minum air
wihuuuuuuuuuuuuuuuu



but seyes tiada keberanian
saya sekadar membalas INSYAALLAH. XBRANI JNJI TAKOT ADE HAL.

i am so sorry
when someone special become foreign in ur life
then got some awkward there

saya masih kawan kamu & saya tidak pernah membenci kamu
kerna kamu telah mendewasakan saya
pengalaman dan memori lepas bersama kamu
sangat indah dan sangat pahit
saya harap kamu bahagia sekarang :)
insyaALLAH

~nukilanhatiizzatihaniff~



No comments:

Post a Comment