Friday 11 April 2014

Juz learn to be PASRAH :)

salam
hai

dah kenape kepale asyik berdenyut ja ni?
tunggang langgang jadinye
hehe

hurmmm 
since now i am still gud researcher lolllll
masih mencuba namun masih tidak membuahkan hasil
sedih kan kan???

tapi x mengapalah selagi kekuatan masih kuat saya masih mampu insyaALLAH ;)

ALLAH PASRAHKANLAH AKU ATAS MASALAH INI
SUNGGUH AKU SEDAR AKU ADA LEMAHNYA MAKA AKU KEHILANGAN KERJA YANG AKU SAYANGI


walau aku tahu ada rahsia disebalik kesedihan ini
angkara seorang manusia yang aku sangka die baik
tapi die telah menikam kehidupan yang baru aku bina
tidak mengapa
moga ALLAH lupakan peristiwa & jangan biar ia menjadi dendam dalam hidupku

AKU MAHU BERUBAH KE ARAH KEBAIKAN
AMIN INSYAALLAH

CHAIYOK2 :)

juz never give up zaty u can do it!!!


No comments:

Post a Comment