Thursday 17 April 2014

dorongan untuk berusaha hanya sebuah kegagalan

salam
mempunyai sahabat yang baik itu adalah kurniaan allah
kita seharusnya bersyukur

encik f, encik n & cik f banyak memberi kata2 semangat untuk aku berusaha
dalam isu ini aku sendiri yang bingung yang teramat
tapi kata mereka at least try




memakan masa yang lama untuk aku membuat tindakan seperti semalam
namun tiada hasilnya
memang hati rasa seperti akan ada respon positif
namun tetap sama seperti sedia kala
bahwa tiada respon yang aku dapat hanya negatif semata-matanya

sangat sakit tapi aku penat untuk berusaha lagi
cuba melupa namun tidak juga berjaya
kini serahkan pada allah
mungkin ada hikmah disebaliknya




sungguh tiada aku percaya lagi pada manusia
aku beri 100% hidupku padamu alah
amin insyaallah

~ aku juga punya perasaan ~



No comments:

Post a Comment