Thursday 17 April 2014

monolog jiwa yang terluka

assalamualaikum
masih belum tidokah kawan2 semua???
pukul 12.36 pagi sudah
aku dah tido lena tadi
lately slalu ja sakit kepala

terasa berat ja rasa sakit yang ditanggung
sakit ni tidak semestinya fizikal malah dari segi hati juga begitu
dari segi mental juga ada
tapi setiap kesakitan yang menjalar dalam hidup kita
tidak kira sakit dari segi apa pon
pasti ada hikmah disebalik semua ini




memang aku rasa sakit dengan apa yang terjadi
aku memang masih mampu tersenyum dan melangkah dengan izin Allah
namun aku masih percaya yang setiap berlaku pasti ada hikmah
dengan berbekalkan kepercayan 100 peratus pada Allah aku masih mampu menggalas semua ini
mungkin dengan menulis ini aku boleh mengurangkan sedikit bebanan ini




aku bermonolog dalaman kerna ingin menjaga hati semua orang yang aku sayangi
jika aku ditempat mereka aku juga semestinya bertindak sebegitu
jadi aku harap aku diberi kekuatan & petunjukMu Allah

~coretan insan berharap~



No comments:

Post a Comment