Monday 14 April 2014

set mind set semuanya zaty !!! i am 23 now :)

salam semua
hohoho
alhamdulillah saya sudah 23 tahun mehhh
sangat bersyukur kerana ALLAH masih beri kesempatan untuk saya terus melangkah untuk meneruskan hidup ini
walau terbanyak beban dosa yang digalas namun aku hanya insan khilaf
berharap dapat menjadi lebih baek dari sebelumnya
amin insyaALLAH

trima kaseh ALLAH kerna memberi kesempatan aku merasa keindahan duniamu
walau kekadang aku sering terluka oleh mainan insan2 duniawi
namun aku sedar aku juga jahat dan pernah melukai
aku berjanji aku akan belajar untuk menghargai cinta dan sayangMU 

sekarang aku bahagia mempunya dua orang ma dan ayah yang sentiasa bersama dikala aku jatuh mahupun bangun
sekarang aku juga akui bahawa aku telah mencintai hambaMU
tapi mungkin ia hanya cinta sebelah pihak
tidak mengapalah
setiap cinta itu harus ada pengorbanan
aku sangat menyayangi dan mencintainya

mungkin tidak mampu lagi aku usahakan mahupun lafazkan
hati aku sudah terlalu takot untuk dikecewakan oleh kaum adam
cukup sekadar doa aku mampu berikan
andai dia pergi bersama yang lain aku turut bahagia
kerana aku bahagia andai dia juga bahagia

trima kaseh ALLAH kerna kau datangkan sahabat, keluarga & kenalan yang baik untuk mendampingi aku
aku syukur padaMU





SEKARANG AKU SUDAH 23 TAHUN
AYH PON DA SUH KAWIN TAPI BIARLAH DLU
AKU SUDAH TRLANJUR CINTA PADANYA
SELAGI ITU AKU AKN TNGGU
HARAP PENANTIANKU TIADALAH SIA2 YA ALLAH :) :) :)

~coretannakalizzatihaniff~

~ilovemymaayoh~



No comments:

Post a Comment