Friday, 22 November 2013

... Mimipi Itu ...

assalamualaikum teman
salam jumaat
moga kita diberi iman yang makin up la hendaknya
cuaca teros ja hujan kat klate ni
alhamdulillah hujan rahmat dari allah

tajuk kat atas mimpi
mimpi apa tu???

semalam zaty tido awal, lepas isyak teros zzzzzz
sedar kol 12 tgh mlm semayang la apa yang patot & baca quran skit

lepas tu facebooking & blogging jap sampai kol 3 pagi
then sambung tido
tups2 ehhhh saya allah da bagi cuti

bila da cuti camni
mula la datang mimpi yang peilks2 tapi benar tau
huhuhuhu

setelah zaty tido
termimpi samar2 ade lelaki 2 orang

then lepas tu tiba zaty kat dalam umah banglo besar putih je cat dalamnya
dan part seramnya, huuuuuuuuuuuuuuuuuuu
zaty berselisih dengan seorang perempuan berpakaian serba itam dari tudung hingga kaki dia
tapi memang bermuka
tak tau la manusia atau mahkluk allah laen

allhuallam
lepas tue teros tersedar dalam keadaan terkejut & seram & berdebar-debar
bangon kejutkan ma & ma tanya
zaty xmau cite ag, esok pagi

xpasal-pasal tido ngan ma, huiiiiiii
teros istighfar baca kursi selawat



moga allah menjauhi aku dari sihir & niat jahat manusia amin2 insyaallah
jika ia balasan atas dosa2ku yang lepas aku redha ya allah
(^_^)

2 comments:

  1. salam adik zaty sihat ke.. bersabar ya sayang .. hidup di dunia ni banyak dugaan sebelum kita tenang di alam sana... itu maknanya Allah lebih sayangkan kita... sebab kita banyak teringatkan Dia.. :)) happy as always ya... kak noni pun kalu cuti macm ni sokmo mari mimpi pelik2 .. kalau dah dalam keadaaan kotor cam ni la huhu takot jugok sero.... kena banyakkan baca ayat kursi 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm sis noni... kak sht? sabar doh, alhmdllh zaty ok dh loni... syukur sgt2... even sthn nk cover semua, loni teraso nikmat dari Allah tue... :) insyllh hepi skmo doh... thnx kak noni... zaty duk amal ruqyah as-syifa loni... ni keno g 2 kali ag utk rwtn strosnya, insyllh :)

      Delete