Sunday 17 November 2013

Kembali Lemas :(

salam
ya allah
kenapa aku rasa kembali apa yang pernah aku lalui dahulu
suatu perkara yang memakan selama setahun aku bergelut untuk membuang ia jauh dari hidupku sekarang

syukur cuaca hari ini yang mendung & sedikit hujan renyai2
memulakan hari dengan sebuah senyuman kesyukuran & keceriaan yang indah kurniaanmu ya allah
namun bila petang menjelma
terasa tubuh & hati kian meronta-ronta meminta bantuan
seolah-olah dapat menghidu sedikit kelainan yang mengintai masuk ke dalam diriku
ya allah
lindungilah hambamu yang lemah ini
sungguh aku xmampu melawan

berharap dengan sedikit solat sunat & bacaan ayat2 sucimu bisa menguatkan semangat aku in
insyaallah

mungkin terlampau banyak berpikir & mungkin tidak pasrah dengan petunjuk yang engkau lontarkan kepadaku
dengan sendiri jiwaku ini yang rapuh umpama bergolak bergoncang bak kaca yang terhempas jatuh ke lantai

nauzubillah
mohon kau jauhilah aku dari bisikan syaitan & pandangan sihir manusia durjana
mudah-mudahan
insyaallah

( hati mugkin sedey ngan insan yang bernama manusia & fizikal yang terlampau penat )





only need to up more solat, baca quran & puasa
insyaallah
wassalam
do doa 4 me
thanx teman
(^_^)

No comments:

Post a Comment