Sunday 25 May 2014

inikah kepuasan dirimu ???

salam
aku nak coret lagi

ohhhhhhh tiada disangka ini yang harus aku galas
begitu berat ya allah
aku hanya mampu bertahan berusaha positif tidak putus asa
aku tahu kau ada bersama hamba2 yang lemah

mungkin ini adalah jalan yang berliku
namun aku harus gagahkan diriku untuk terus cekal
pasti ade hikmah di balik semua ini

other story ~~~




kadang2 rasa diri tidak lagi mampu menahan nafsu untuk berfesyen
aku sering berjanji dengan diri sendiri untuk meninggalkan seluar jeans seluar itu ini 
meninggalkan t shirt lengan pendek pakaian yang tidak menjolok mata tapi belum sempurna dari pemakaian muslimah sejati
ya allah aku sering kali tertewas
disimpan lama tapi aku ambil kembali
allah allah
kau pimpin lah aku untuk jadi muslimah yang dituntut dalam islam ya allah




aku malu akan mereka yang berpurdah berniqab berjubah itu
mereka begitu sopan sekali
manakala aku sering saje tergoda dengan sosial yang berteraskan fesyen !!
aku masih lemah !!

pimpini aku di jalan mu allah :(




~insan khilaf~


No comments:

Post a Comment