Thursday 13 February 2014

== lemas dengan sendirinya ==

cinta tidak pernah salah, ia anugerah allah, diri aku yang lemah
terjerumus dalam cinta tiada pembalasan
salah sangka dan kepercayaan yang menggongcang hati aku!




Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh... jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri


(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri





lirik ini seakan mengerti kesedihan diri ini
hati seakan terbelah seribu
airmata yang mengalir tiada pendustaan
akal dan mulut kuat melakukan penafian di atas cinta ini
berusaha membuangnya pegi jauh
tapi yang tenatnya hati sendiri

ya allah, sungguh aku lemah dengan hadirnya rasa cinta ini
bodohkah menangis hanya untuk insan yang tidak menghargai erti cinta
??????????????????????

bodoh diri aku sendiri kerna gagal mendidik hati
alangkah indah jika aku labuhkan cinta hanya untuk allah
bukan untuk insan yang datang perginya tanpa perkabaran

:(


No comments:

Post a Comment