Tuesday 4 February 2014

~~ aku memohon padamu ya allah ~~

bismillah
salam wahai sahabat
makin hari semakin sibuk diri ini
tiada lagi masa yang berkelapangan untuk mencoret d laman ku yg trcinta ini

lately terlampau banyak kemanisan yang bergolek datang dalam hidup zaty
namun ia hanya sementara

sungguh allah maha besar
dia datangkan ujian yang setimpal dengan dosa2 hamba yang lepas

sungguh zaty pasrah
mampu menahan dan memikulnya

terima kasih allah
walau hari ini terasa sikit untuk menyerah kalah oleh kerana bisikan sang syaitan!

allah allah jauhi aku darinya!
sungguh aku tidak sudi berdamping dengannya

bantulah hambamu yang lemah tanpa kekuatan dan petunjukmu ya allah
hanya pada mu aku berserah



hidup mati sakit sihat rezeki jodoh aku serahkan padamu ya allah
hanya engkau tahu yang terbaek buat hambamu

ampuni dosa2 ku & kedua ibubapa & semua muslimin muslimat
berikanlah kebahagiaan & hidayah pada insan2 yang aku sayangi & cintai ya allah



walaupun kekadang mereka tidak menghargai kehadiran diri ini
zaty masih sayang & cintakannya 

wassalam

(p/s: coretan dari insan yang terluka dek kerna permainan sang insan duniawi)












No comments:

Post a Comment