Wednesday 29 December 2010

~ UnToK pErTaMa KaLiNyE...... ~

Aku memang la jenis epi go lucky...
Tetapi arie nie aku memang xok...
Aku masih xdapat lupakan perkara e2...
Saat bermulanya persahabatan aku dan engkau...
Hadirnye kamo dalam idop aku...
Membuat aku tenang, bahagia , dihargai...
Berkongsi masalah aku bersame kamo tapi...
Saat2 e2 telah ilang tatkala mase berlalu...
Semue yang berlaku e2 amat menyakitkan bagiku...
Aku ase cam tertipu...
Andainye kamo rase ape yang aku rase...
Pasti kamo xkan sanggop...
Ahhhh...
Aku benci saat perkenalan aku dan kamo!!!...
Kamo xsepatotnye hadir dalam idop aku...
Skung aku tahu kamo sedang bahagia bersame si dia...
Aku cuba melupakan kamo tetapi...
Amat sulit bagiku...
Aku merintih sendiri merawat luka yang begitu pedih...
Namun kamo masih menjelma d ingatan...
Dugaan...
Semoga kamo bahagia dengan si dia...



No comments:

Post a Comment