Monday 17 March 2014

tidolah wahai insan terluka

salam tengah malam
hati terasa ketat sekali
lagu blog aku kian memasuki jiwa
allah
sungguh aku kecewa dengan insan bernama lelaki
istikarah cinta yang sebelumnya bayangnya yang kulihat
aku tiadalah pasti akan kehadirannya dalam hidupku
aku terlampau menidakkannya
hingga saat ini
aku sudah kehilangannya
baru aku terasa bahwa dia telah mengetuk pintu hatiku yang telah aku kunci sudah begitu lama
namun insan yang akan menjadi milik orang lain 
pasti aku akan padamkannya dari hatiku
sudah sekian kali aku dikecewa oleh permainan perasaan ini ya allah
tiba saat ini aku tidak akan mungkin membuka pintu hatiku lagi
ku serahkan semua hidupku pada mu allah
moga ini adalah yang terbaik bagiku

~insan kecewa~




2 comments:

  1. when the Truth enters the heart -- please do not look away -- continue to love and never stop even when you had been struck 1000 times coz every time you will rise stronger -- God Willeth O my dear Child. Goodbye does not mean forever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx a lot !!! love is precious & i will keep it warm deep into my heart ;)

      Delete