Saturday 31 December 2011

~ ... PaNtAi IrAmA bAcHoK ... ~

... skung ngah musim bah aka hujan lebat aka musim tengkujuh bagi negeri klate cik siti wan kembang ...
... ae tu masok tv sal ombak besar kt pantai cahaya bulan n pantai irama ...
... kebetukan aku time ni cuti ...
... so, aku gi la ngan abg, ma, n nenek aku tgk pantai irama ...
... dekat jew pon, depan umah nenek aku jew ...
... kampung tok burong ...
... emmm ...
... ombak mmg besar, benteng ade yg pecah ...
... orang yg datang pn xde la nk mandi2 sbb takot kot n lagipon bhya ...
... kebanyakan dtg juz nk tgk keadaan pntai n berkelah jew ...
... tp ase best dpt sedut udara segar pntai since aku da lme xgie pntai ...
... huhuhu ...












... sedikit pic saje yg snap ...
... muka natural ...
... hehe ...

No comments:

Post a Comment